Jak se přihlásit a udělat objednávku

  • Jak se přihlásit a udělat objednávku

Vždy se přihlašujete na stránkách  www.euronabycerny.com. Kliknete na "Přihlášení" nahoře vpravo. Objeví se kolonky  „Přihlašovací jméno“ a „Heslo“. Vaše přihlašovací jméno je Vaše e-mailová adresa. Heslo jste si volili při Vaší první objednávce.

  • Jak udělat objednávku + tipy a vychytávky

Svoji objednávku zadáváte jednoduše v košíku. Zadáváte kódy produktů a počet kusů. Nebo můžete produkty vyhledávat v jednotlivých sekcích a kliknutím na ikonku košíku u produktu jej přidáte do objednávky. V tuto chvíli se Vám v košíku zobrazují katalogové ceny produktů a objednávky (ne Vaše velkoobchodní cena, kterou budete platit!).

Tip: Pokud máte v objednávce i produkty pro zákazníky, můžete si udělat v tuto chvíli print screen obrazovky. Budete mít pak hned přehled o ceně objednávky pro zákazníka a nebudete ji muset vyhledávat později.

Takto vytvořená objednávka ve Vašem košíku zůstane i po odhlášení a vypnutí počítače do 3h v noci. Ve 3h v noci se košík každý den vysype.

Pro kontrolu všech výhod a odměn klikněte na „Přepočítat marže a body“!!! a pročtěte si text pod objednávkou! Zjistíte kolik bodů máte splněno v rámci plnění Úspěšného startu a zároveň Vám to připomene, pokud nemáte přidanou do košíku odměnu za splněné předešlé měsíce. Stejně tak zde najdete informaci, kolik bodů Vám chybí, abyste nakupovali příští měsíc za výhodnější velkoobchodní ceny. Navíc Vás  text upozorní na to, že můžete čerpat odměnu z Bonusových kreditů. Stačí kliknout na symbol dárku a vybrat si odměnu.  Lze přidat odměny jen do výše získaných BK.
V tuto chvíli je cena v košíku již přepočítána na Vaši velkoobchodní cenu.

Vyberte si dopravce a klikněte na „Odeslat objednávku a zvolit platbu“. Platbu volíte buď na dobírku při převzetí (můžete zaplatit kurýrovi i kartou) anebo on-line platbu kartou (na platbu kartou máte z bezpečnostních důvodů 14 minut, poté bude automaticky balík přesměrován na platbu dobírkou).

Pokud chcete svoji objednávku uložit a upravovat později, je potřeba po vytvoření objednávky kliknout na „Uložit“. Najdete ji pak v „Uložených objednávkách“.

Pokud vše proběhlo správně, dostanete z Eurony emailem zprávu o obdržení objednávky. Zkontrolovat si to můžete i v Kanceláři v „Přehledu objednávek“. Správně odeslaná objednávka bude mít v kolonce „Stav objednávky“ cokoliv kromě STORNO a Uloženo. Pokud vidíte Storno nebo Uloženo, v takovém případě EURONA o objednávce neví a je potřeba objednávku upravit a odeslat. Viz Ztracená objednávka.

Další lekce z kategorie Jsem nováček